14 Ιαν 2013

Τεκμηριωμένη υπόθεση ή αναμάσημα η λίστα ΣΔΟΕ ;



Τεκμηριωμένη υπόθεση η λίστα ΣΔΟΕ ή αναμάσημα απο περσινά ξινά σταφύλια ή λίστα του ΕΘΝΟΥΣ της Κυριακής;


Η Σαλαμίνα και η πολιτική σκηνής της καρτερεί να μάθει και να δει ποιο θα είναι το αποτέλεσμα από τη λίστα ΣΔΟΕ, σύμφωνα με την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ,  που συμπεριλαμβάνεται ο δήμαρχος κ. Τσαβαρής.  

Ακάλυπτοι τραπεζικοί λογαριασμοί, απευθείας ανάθεση κρατικών έργων με τη διαδικασία διαχωρισμού ενός μεγάλου έργου σε πολλά μικρότερα για να μην υπάρχει ανοιχτός διαγωνισμός για το έργο, απότομη αυξητική τάση των τραπεζικών λογαριασμών χωρίς επαγγελματικό αντίκρισμα, τεράστια περιουσιακή κατάσταση η οποία δεν έχει καμία σχέση με τις επαγγελματικές απολαβές, και πολλά παρόμοια θέματα έχουν προκύψει με βάση το θέμα της εφημερίδας «Έθνος» και τη λίστα του ΣΔΟΕ, στην οποία είναι και ο δήμαρχος Σαλαμίνας κ. Τσαβαρής Ιωάννης.

Πλέον τον δρόμο της νομικής οδού έχουν πάρει όλες οι πλευρές και περιμένουμε να δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα!

Τα ερωτήματα είναι, πως ανακάλυψαν τους συγκεκριμένους ανθρώπους, τι έκανε τις αρμόδιες αρχές να ψάξουν και να εστιάσουν σε αυτούς, ποιο θα είναι το αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας και πόσα χρόνια «κρατάει αυτή η κολόνια» του μεγάλου γλεντιού των τοπικών αρχόντων. 

Το τοπικό ερώτημα της Σαλαμίνας είναι, τι έκανε ο δήμαρχος κ. Τσαβαρής αυτα τα δύο χρόνια και είναι στη λίστα ΣΔΟΕ, και τι ακριβώς ισχύει με βάση τις τελευταίες ενημερώσεις; 


Ακολουθεί η επιστολή του κ. Τσαβαρή ο οποίος κάνει αναφορά για πόλεμο εντυπώσεων.


 
                 Αναμάσημα από περσινά ξινά σταφύλια
                     η "λίστα" του Έθνους της Κυριακής.




  Στον πόλεμο εντυπώσεων στον οποίο έχουν επιδοθεί τελευταία
τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας είχαμε την Κυριακή 13/1/2013
την δημοσιοποίηση μιας ακόμη «λίστας» από την εφημερίδα   «το Έθνος της Κυριακής» στην οποία συμπεριλαμβάνεται το όνομά μου μεταξύ άλλων  105  πρώην  και νυν δήμαρχων, πρώην νομαρχών και περιφερειαρχών, καθώς και σύμβουλων της τοπικής αυτοδιοίκησης σε όλη την επικράτεια που  φέρονται να ελέγχονται από το ΣΔΟΕ.Το σχετικό δημοσίευμα είναι φανερό ότι δεν είναι παρά "αναμάσημα από περσινά ξινά σταφύλια" που είχαν δημοσιευθεί και στην ιστοσελίδα « Zougla.gr  "στις 5 / 10 / 2012 .Τότε άμεσα είχα απευθυνθεί στο ΣΔΟΕ και είχα παράσχει «εν λευκώ» εξουσιοδότηση ελέγχου των περιουσιακών μου στοιχείων και των τραπεζικών μου λογαριασμών. Στις 9/10/2012 είχα λάβει   την  κατηγορηματική βεβαίωση  από  τον  επικεφαλής του  ΣΔΟΕ, Στ. Στασινόπουλο, ότι «δεν υπάρχει λίστα που να περιλαμβάνει το όνομά μου».  . Στις ίδιες ενέργειες  θα προβώ και αυτή τη φορά ζητώντας μάλιστα ανεξαρτήτως της υπάρξεως ή μη λίστας  να ελεγχθώ το συντομότερο δυνατόν τόσον εγώ όσον και τα συγγενικά  μου πρόσωπα προκειμένου να μη διαιωνίζεται  κακόβουλα ο,τιδήποτε εις βάρος  μου. Στην τοπική κοινωνία της Σαλαμίνας η οποία γνωρίζει πόσο έντιμη, άμεμπτη και διαυγής είναι η άσκηση  των καθηκόντων μου τα δύο χρόνια που είμαι Δήμαρχος Σαλαμίνας θέλω να τονίσω για μια ακόμη φορά ότι
«καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται». Από  τους πολιτικούς μου  όμως αντιπάλους, που σκόπιμα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν ένα αναμασημένο δημοσίευμα ζητώ να πράξουν ό,τι κάθε έντιμο πολιτικό άτομο.Να υποβάλλουν δηλαδή παρόμοιο με το ιδικό μου αίτημα διενεργείας ελέγχου στο ΣΔΟΕ και να δημοσιοποιήσουν τα αποτελέσματα αυτού όπως θα πράξω εγώ. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου