8 Δεκ 2012

Δασική βόμβα προσκλήσεων κατεδάφισης θα εκραγεί στη Σαλαμίνα…





Έκρηξη προσκλήσεων κατεδαφίσεων για έναν ολόκληρο οικισμό στη Σαλαμίνα έπειτα από καταγγελία πολιτών... Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε με προσκλήσεις για κατεδαφίσεις των αυθαίρετων κατασκευών…

Παρά τις συζητήσεις από όλους τους πολίτες του οικισμού, παρά τις φιλικές κουβέντες και υποδείξεις απο το σύνολο των πολιτών δεν βρέθηκε η χρυσή τομή.

Πλέον το δρόμο των νόμιμων διαδικασιών και ενεργειών έχει πάρει η καταγγελία και αξίζει να σημειωθεί πως ο αριθμός των καταγγελιών έχει αυξηθεί, αφού πλέον είναι αλυσιδωτή αντίδραση.

Η καταγγελία έγινε από πολίτη που όπως φαίνετε δεν τον ενδιαφέρει κανένας και τίποτα, δεν τον ενδιαφέρει το σπίτι του γείτονα ή έστω και το δικό του, από τη στιγμή που οι νόμοι είναι για όλους ίδιοι, και όλοι οι κάτοικοι του οικισμού υπάγονται στους ίδιους νόμους, και μάλιστα υπήρχε η ενημέρωση του με κάθε λεπτομέρεια. Θεωρεί ο ίδιος πως είναι στο απυρόβλητο και υπεράνω των νόμων.

Συγκεκριμένα τονίστηκε πως από τη στιγμή που η καταγγελία έγινε για ένα κτίσμα, τότε όλα τα γειτονικά κτίσματα και η ευρύτερη περιοχή θα υποστεί τις ίδιες συνέπειες του νόμου.

Το παράδοξο είναι πως ο ίδιος, όπως όλοι οι κάτοικοι του οικισμού, έχει στη κατοχή του αυθαίρετο κτίσμα και ο ίδιος θα υποστεί τις συνέπειες. Όπως όμως τόνισε ο ίδιος, δεν τον ενδιαφέρει κανείς και τίποτα.

Έντρομοι και με αγωνία καρτερούν τις εξελίξεις οι κάτοικοι του οικισμού για αυτή τη πρωτόγνωρη διαδικασία και περιμένουν τη σειρά τους για να δουν ποιες ενέργειες θα πραγματοποιήσουν.

Μας είπε ο κύριος Φ., «Εδώ είμαστε όλοι το ίδιο. Δεν σκέφτηκε ότι εγώ δεν έχω προηγούμενα με κανέναν. Είμαι συνταξιούχος και δεν έχω ούτε τα χρήματα αλλά ούτε και άλλο σπίτι να μείνω. 30 χρόνια εδώ, τέτοια πράγματα πρώτη φορά τα βλέπουμε. Αν μου γκρεμίσουν το σπίτι, μαύρο φίδι που τον έφαγε».

Μας είπε ο κύριος Γ., «Το έχω δηλώσει με τον Τρίτση το ’83. Πλήρωσα πρόστιμο. Το έχω δηλώσει στο νέο νόμο ένταξης για τα αυθαίρετα. Εγώ είμαι νόμιμος και πληρώνω πρόστιμα. Αυτός τι θα κάνει που δεν το έχει δηλώσει; Αν γίνει κάτι και για εμένα, θα γίνει για όλους. Εδώ είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση, στην ίδια μοίρα. Εδώ έχουμε ματώσει… Αν είναι δυνατόν αυτός να έρχεται τώρα και να μας το παίζει σερίφης. Θα τον φάω ζωντανό αν αγγίξουν το σπίτι μου ή κάποιου γείτονα».

Μας είπε η κυρία Ν., «.... Είμαι μεγάλη γυναίκα, δεν θα αντέξω…».

-

Αν και στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί, ο καταγγέλλων καλός άνθρωπος είναι ορατό πως κρεμάει βίαια ολόκληρο τον οικισμό.  



ΥΓ
Η αρχικής ενημέρωση μας έγινε από μόνιμο κάτοικο του οικισμού. Τα ονόματα και λεπτομέρειες περιοχής δεν κρίνουμε πως είναι σωστό να δημοσιευθούν.
Ευελπιστούμε πως θα μπορέσουμε να κουβεντιάσουμε με τον άνθρωπο που άρχισε το χωρό των καταγγελιών.

1 σχόλιο:

  1. Οι μαυροκουκουλαδες δεν λείπουν απο κανέναν οικισμό της Σαλαμινας. Είναι κομπλεξικοί και το παίζουν υπεράνω των νόμων, οτι αυτοί είναι στο απυρόβλητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή