21 Απρ 2014

Δύο οι όψεις...

Δύο οι οψεις του ίδιου νομίσματος...

Υπάρχει μια συνήθεια για επανάληψη των ιδιων πραγματων, απόψεων, ιδεών, ψεμάτων, και πολλών άλλων. Πλέον όμως τα κριτηρια για πολλούς ανθρώπους έχουν αλλάξει μέσα απο αυτη την πολυπαραγοντική κρίση που κάπιοι απο εμάς βιώνουμε. 

Το χειρότερο δε όλων είναι αυτή η επανάληψη των ψεμάτων, πολλές φορές οι ίδιοι οι ψεύτες πέφτουν σε ενα πυθμένα λάσπης που θεωρούν πως το ίδιο το ψέμα είναι η αλήθεια... 

Συνοπτικά (χωρίς λεπτομερείς επανάληψη πραγμάτων) τα παρακάτω:

  • Κοστος εισητηρίων και μηνιαίες κάρτες (πολύτεκνοι, άνεργοι, κλπ)
  • Ανάδειξη, ουσιαστική, του ιστορικού & αρχαιολογικού πλούτου του νησιού
  • Ταύτιση της πολιτικής αρχης με τις ουσιαστικές ανάγκες της κοινωνίας
  • Περιβαλλοντικές στρατηγικές δράσεις ουσίας
  • Υποθαλλάσιος ιστορικός & αρχαιολογικός πλούτος
  • Τομέας υγείας
  • Τομέας αστυνόμευσης
  • Τομέας τουρισμού
Όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης ας έχουμε σκεφτεί ολοι μας αυτα τα λίγα παραπάνω και μετα πράττουμε ανάλογα.

Τελικά μήπως όλοι αυτοί οι ξένοι επενδυτές αγοράσουν όλη την παράκτια έκταση του νησιού και κάνουν στο κάτω κάτω καλό? 
Τόσα χρόνια με τους ίδιους επιχειρηματίες και πολιτικό σκηνικό έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικά?

Και αναφέροντας τις δυο όψεις του ίδιου νομίσματος, ας σκεφτούμε με άλλη ματιά το παρακάτω:
ΔΗΜΟΠΡΑΤΕΙΤΑΙ Η ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΣΗΡΑΓΓΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ-ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ 

Ένα έργο πνοής, που θα επιλύσει το συγκοινωνιακό πρόβλημα εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, βρίσκεται πλέον προ το πυλών! Aναφερόμαστε στηνυποθαλάσσια  οδική ζεύξη με σήραγγα του μεγαλύτερου σε έκταση και πληθυσμό νησιού του Αργοσαρωνικού, της Σαλαμίνας με τον Πειραιά και πιο συγκεκριμένα τοΠέραμα! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του e-reporters, παρά τις αντιδράσεις των δύο κοινοπραξιών ferry-boat, που έχουν έννομο συμφέρον, παρά τις αντιρρήσεις του δημάρχου Σαλαμίνας, αυτή τη φορά φαίνεται ότι το υπουργείο δεν πρόκειται να κάνει πίσω και τον ερχόμενο μήνα το έργο αναμένεται να δημοπρατηθεί.
Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 2,5 χιλιόμετρα και αναμένεται να εξυπηρετεί τουλάχιστον τα 1,2 εκατομμύρια οχήματα και τα 6 εκατομμύρια των επιβατών που εξυπηρετούν σήμερα τα πλοία ετησίως. Φυσικά θα υπάρχουν διόδια και το κράτος προσδοκά να καρπωθεί μεγάλο μέρος από τα έσοδα που σήμερα μοιράζονται οι επιχειρήσεις των πλοίων και φτάνουν τα 33 εκατομμύρια ευρώ!
Άλλωστε, τα νούμερα αυτά αναμένεται να αποτελέσουν και το ... “θέλγητρο” για τις εταιρείες που θα μετάσχουν στο διαγωνισμό ο οποίος έχει προσδιοριστεί για τις 20 Μαϊου. Το έργο είναι δεδομένο ότι θα αποτελέσει ανάσα για τους 100.000 κατοίκους της Σαλαμίνας αλλά και για τους πολυάριθμους επισκέπτες του νησιού, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, καθώς η μετακίνηση θα γίνεται πλέον πιο εύκολα και γρήγορα.

Aριστοτέλης Σώζος